Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

sâmbătă, 23 decembrie 2017

Ultima strategie a statului paralel: darimarea lui Dragnea "din interior"

In contextul valului formidabil de dezvaluiri recente, care arunca o lumina urita si un miros foarte sulfuros asupra statului paralel ce-l vrea mazilit pe Dragnea, s-a decis ca "treaba murdara" sa fie facuta cu mina altora, unii banuiti mai putin sau chiar deloc de epoleti la maiou.
Iata de ce n-ar trebui sa fim surprinsi ca tot mai multe voci din PSD, partidul cel mai intesat de "infiltrati", dar si dinafara, oameni aparent fara partipriuri si minati, evident, doar de "interesul national", sa pronunte tot mai des cuvintul devenit, subit, unul magic: CONGRES!
Bizar, chiar cei mai aprigi dusmani ai PSD sint si cei care doresc cel mai tare democratizarea, modernizarea si europenizarea acestuia, in cel mai scurt timp. Toate aceste deziderate, cu parfum occidental, insemnind nimic altceva decit mazilirea lui Dragnea.
Vajnici adversari - pina acum - ai PSD par, deodata, tristi pina la lacrimi ca un partid atit de necesar Romaniei, populat de atitia oameni de mare valoare si calitate, adevarate spirite occidentale, a incaput pe miinile unui satrap de care trebuie, cit mai curind sa se scuture. Si cum altfel sa se scuture decit printr-un ... CONGRES!
Sigur, multi se feresc sa puna punctul pe i, sa devoaleze scopul lor exact. Pe acestia n-o sa-i auziti ca vor un CONGRES pentru darimarea lui Dragnea. Nuuuuuuuu! E nevoie de un congres pentru o analiza, pentru precizari, pentru unele dezbateri, pentru mici corectii si, asa, ca sa mai socializam :) Pai nu?
Oricum, cred ca in luna care vine, cuvintul fermecat CONGRES va fi pe buzele multora, un bun prilej pentru mine de a ma lamuri cu cine ar trebui sa completez lista acoperitilor si infiltratilor aflati in slujba statului paralel! Uite asa se mai aseaza cite un indiciu temeinic peste o suspiciune rezonabila :)

Un comentariu:

alenna alison spunea...

Mă simt atât de binecuvântată din nou în căsnicia mea după ce doctorul ODUMODU mi-a adus soțul care sa separat de mine pentru un an bun. Am ALENNA după numele din ROMÂNIA. Chiar dacă am guri peste tot corpul meu, nu va fi suficient să-i mulțumesc doctorului ODUMODU pentru ajutorul său asupra vieții mele. Soțul meu sa separat cu mine de un an și am fost în dureri și agonie fără el. Deci, am căutat ajutor peste tot, dar nimic nu a funcționat până când am vrut să spun doctorul ODUMODU. Mi-am explicat situația și mi-a promis că soțul meu se va întoarce la mine în 48 de ore, până când inima mea încă mai bate pentru el. Am crezut în el și mi-a pregătit un soț. I-am sunat pe soțul meu exact când doctorul ODUMODU saicompelld. El a pledat și a spus că are nevoie de mine înapoi și acum trăim fericit din nou pentru ultimele 9 guri. Toți cei de acolo care citesc articolul meu care are nevoie de ajutor ar trebui să-l contacteze ... Emil: drodumodusolutions@gmail.com

Trimiteți un comentariu