Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

duminică, 30 octombrie 2016

Mirlanul de la Cotroceni, cu curul pe opere de arta din patrimoniul national

Ca l-am vazut noi, n-ar fi nimic: Mitica Dragomir chiar l-a inteles, si nu ma mir. "N-a stiut, saracu', de unde era sa stie?!" Les grands esprits se rencontrent, n'est pas? Ba spa!
In paranteza fie spus, eu cred ca a stiut, dar a considerat ca, la valoarea si pregatirea lui, ce-i poate fi LUI interzis??
Nenorocirea (nu a lui, ca pe el il doare fix la basca, ci a noastra) e ca imaginile respective au facut, deja, inconjurul lumii. Si-atunci, ne mai miram ca sintem perceputi drept grobieni, analfabeti, fara maniere sau educatie? Pai daca primul dintre primi rigiie GROS, a bere proasta, in toiul concertului, ce pretentii sa mai ai de la omul de rind, adica simplul muritor?
Multa lume a incercat sa-l "scoata", dind vina pe consilieri.
Eu cred ca bietii oameni chiar n-au nicio vina. L-au dus in locul , ipotetic, cel mai cunoscut si indragit al temporarului de la Cotroceni: MASA TACERII.
Pai ati putea voi sa-mi spuneti ca nu stie individul (na, ca m-am molipsit!) ce-i aia masa? Pai se mai facea el (atit de ) mare daca neglija mesele?
Sau indrazniti sa-mi spuneti ca nu stie ce-i aia tacere?! Aud?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu