Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

miercuri, 22 iunie 2011

Mulţumiri sufleteşti preşedintelui! - de Mimena Neacşu

Vărmiu Pandelie, din Codîrlatele, e capitalist. Aşa zice el, că are o făbricuţă de face caiele, cuie, placheuri şi mai nuş ce drac ! M-a sunat aseară (cu taxă inversă, calicu naibii), fericit, să-mi spună că PDLeu l-a salvat de la faliment.
- Băă, vărmiule, - zic io - mai lasă dracu băutura, co s-ăţi mănînce capu ăla prost ! Păi tu te auzi ce spui ? Ăştia tocmai ce-au înmormîntat jde mii de firme, necum să salveze ceva care nu-i portocaliu. Sau te-ai spoit şi tu, şi n-am prins io de veste ?
- Fă, varmio, de geaba te ţii tu blogeriţă, că astea nu-s de nasu tău. Şi de unde atîta băutură, cîtă mi-ar trebui mie ca să mă îmbăt în aşa hal cît să fac una ca asta ? Da io am fost mai hoţ ca hoţii, că le-am furat ... patentu!
- Da franceza?
- Iotete la ia, cum să dă dăşteaptă! Da tot n-ai înţeles : le-am furat modelu, Mimeno, jmecheria ! Ian fii antena 3 ! Zice jupînu ăl mare, marinelu : « Oameni buni, are Romanica patrujdă judeţe ? Are ! Are o liotă dă foncţionari, plătiţi din perspiraţia (ţi-a plăcut asta ?) noastră ? Are ! Da dacă ar avea Romanica douăjdă judeţe, ar avea foncţionari la jumate ? Ar avea! Da pă sfert ? Pă sfert ar avea ! Sar reducea cheltuielile ? Sar ! »
În timpu ăsta io, care-l sorbeam pă preşedinte den ochi şi pă ţuică den sticlă, o dată mă luminez, ş-îmi trag o lipită peste frunte : Ia stai, neică ! Ştii făbricuţa mea, cu 4 secţii, douăjdă angajaţi, care nam de unde să-i mai plătesc şi tresă dau faliment? Păi dacă aş comasa io, ca pă judeţe, secţiile doo cu doo ? Că daca-ş avea numa doo secţii, aş putea trimite la plimbare jumate din angajaţi, doar no-i fii prost să ţin muncitori cît pentru patru, nu? Şi uite cum am redus cheltuielile la jumate, şi-am scăpat dă faliment. Nu-i tare? Şi asta, mulţumită lu preşedintele ăsta jucăuş şi portocaliu, daia-r Dumnezeu tot ce ne doreşte el noo, si cu suplement ! Hai ca te las acu, că am treabă, cred că mă extind, pă model ! Te pupu! Stai, că mai vream să te rog ceva: dacă mai scrii pă blogu lu Rădulescu ăla, trazmite tu lu preşedintele mulţumirile mele sufleteşti, şi toată căldura! Că ştiu că citeşte! Hai , pa !

Acu, parcă mie ceva nu-mi iese la socoteală, da dacă ma rugat vărmiu, Pandelie, am zis că hai să-i fac pe plac lu nebunu. Alu dumnevoastra, Mimena Neacşu
P.S. 1 Mulţumesc din inima mea lu domnu Augustin Rădescu, vecinu de deasupra mea, care mi-a oferit ocazia de a avea prilejul acestei oportunităţi .
P.S. 2 Băăă, vărmiule, Rădescu, nu Rădulescu. Incultule-n cap! (Na-i cu cine, domle, na-i cu cine! Neşte ţărani!)

Un comentariu:

Matilda spunea...

Adevărul este că Băsescu are nişte idei ge-ni-a-le ! :))

Trimiteți un comentariu