Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

marți, 17 mai 2011

Lamuriri clarificatoare (II)

Maare noroc am avut cu acest vecin dom’ Radescu. Fiindca le are cu tehnicile astea de reanimare, resuscitare, surexcitare si revigorare, ce n-ai vazut ! In citeva minute eram ca noua (ba chiar umpic mai vie ca de obicei !), doar ca uda toata. Pai de la atita apa ?!

Numai ca, orice om cu capul pe umeri, cind trece prin asemenea intimplari, chiar daca se termina cu happyend fericit, cade o tira pe ginduri si-si pune niste intrebari. Si, chiar daca nu stie raspunsul la ele, trage niste concluzii si ia niste hotariri.

Io asa am facut ! Si-am decis ca, in ciuda virstei mele destul de mature, a sosit timpul sa-nvat sa inot. Nu ca m-ar deranja sa mai fiu salvata de fo citeva dati, da’ te-ntrebi :

Daca vecinul meu, in loc sa se culce, cuminte, in patul sau, pleca la Tecuci ? Pe mine cine ma mai salva si restul ?

Asa ca uite-ma facindu-mi bagajele si plecind in satul meu natal, Codirlatele, 5 case spinzurate pe-o coasta de deal, unde inca mai locuieste bunica. Cit o mai locui si ea, ca aud c-o tunde in Spania, unde mimosa infloreste, chiar daca-i criza si la ei. Da e de-aia, neportocalie!.

Pentru cei care n-au capul pe umeri si nici nu citesc presa audio-vizuala, ar putea parea ciudat : ce sa caut eu la Codirlatele ?

Ei bine, le spui io : Multumita lu Nutza (cum care Nutza ??), daia-r Dumnezeu sanatate si o posetuta noua (noua, ca ea are destule, si inca de-alea de fixe), in sat s-a construit bazin olimpic acoperit, cu toate facilitatile pentru a putea gazdui Jocurile Olimpice din 2074.

Popa s-a jurat ca o sa boteze in bazin toti copiii care se vor mai naste in Codirlatele de-acu incoace !

Boteaza pe tatsu’, ca in sat nu s-a mai nascut un copchil de la revolutie, si nici nu sint semne, ca nu mai are nici cinse.

Asa ca, pina una-alta, a incercat sa ma boteze pe mine. Da’ n-am stat, ca am si eu principii, cum ar veni !

Inotul merge bine, am prins citeva miscari, si chiar inot un pic ca ciinele. Nasol e ca aci n-au tras si internet, ca era spaga prea mica si nu se merita deranjul, care se mai preteaza pentru un profit lesinat de 80%? Si ca sa va scriu tresa ma deplasez in comuna apartinatoare. Dar o fac, ca-mi sinteti dragi !

A voastra, madam Mimi, bibliotecareasa

6 comentarii:

renata spunea...

Ai plecat la ţară, ca proasta, tocmai acum când se fac listele...
Cu ziaristele care erau cât pe ce să fie violate de domnul acela care e şef la cooperativa "...şi cu banii luaţi". O să zici că mata nu eşti de meserie. Ziaristă. Nici ele, da' uite că se poate.
Dacă vrei să-ţi iau rezervare, dă-mi un semn. Coada e pe două rânduri: alea care au fost vizate şi alea care au fost discriminate.
Să-mi zici unde te bag.
Cu drag!
Renata

madam Mimi spunea...

Renato, Renato ... Esti tinara, cet-i pasa! Da io, care am peste 59 si ceva, privesc umpic alfel chestiile astea. Ca un viol e treaba complicata, nu asa, cum crede tineretu din ziua de azi! Vorba lu Eliade: "Violeaza-ma, Stefanescu-le, si nu ma mai respecta atit!"
"Ca daca nu, te ia mama dracu'!" - as adauga eu.

Theodora spunea...

Da, vine o vreme cand te gandesti bine daca sa "refuzi" un viol ... daca este ultima propunere? :) :) :)

Augustin Radescu spunea...

Theo, excelenta replica ta! Sincer sa fiu, dupa cit se "toaca" in ultima vreme pe aceasta tema, sint tot mai tentat sa abordez subiectul intr-o maniera foarte serioasa. Din pacate, o tratare exhaustiva ar necesita un roman-fluviu, si probabil nici asa lucrurile nu ar fi lamurite. In schimb, o abordare foarte selectiva ar crea impresia unei analize de caz. Ma mai gindesc.

renata spunea...

Madam Mimi,
l-ai mai rugat pe Rădescu să-ţi facă blog?
Dacă tot te lansează la apă din când în când, ar putea să te lanseze şi în blogosferă. Cred că te-ai umple de prieteni şi prietene care ţi-ar cere prietenia, nu pe feisbuc, care e o ciudăţenie, ci direct la matale în condominiul virtual.

madam Mimi spunea...

Renata draga,
Apreciez nespus bunele tale ginduri, numai ca nu sint deloc convinsa de ceea ce spui. Si ti-as aduce ca argument chiar persoana pe care o cunoastem amindoo : Augustin Radescu! Crezi tu ca el, de cind s-a apucat de blogareala, s-a umplut de prieteni? Or fi, acolo, fo 2-3, cel mult. Probabil si-ar fi putut face mai multi, de-ar fi vrut, prin alte metode. Nu mai zic ca, probabil, si-a facut si neprieteni, ca-l mai ia gura pe dinainte si p-asta.
De ce crezi c-as avea io mai mult succes decit el ?
Sigur, pot crede ca tu asa ai patit : cum ti-ai tras bloaga, cum te-au napadit prietenii, ca balariile. Ma bucur pentru tine. Dar asta nu-i un argument ca asa o sa patesc si eu. Mai ales ca eu n-am, nici pe departe, atuurile tale.
In fine, ai blog, ai si griji. Tresa-l speli, sa-l schimbi si sa-i dai sa manince, sa-l ingrijesti cind raceste, sa-l alini cind vine batut de-afara sau cind doamna i-a scazut nota la purtare ca n-ai participat tu la zugravirea clasei.
Asa ca, sincera sa-ti zic, nu prea vad un mare viitor intr-asa o intreprindere. Au poate nu ma prind io de-o treaba ?! Daca da, da-mi un indiciu pe mail.

Trimiteți un comentariu