Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

miercuri, 20 aprilie 2011

Face Basescu reclama la pampersi ?

Si, daca da, este acesta un motiv de suspendare ? 
Iata doua intrebari care nu-mi dau pace, de cind inca presedintele tarii a declarat, in legatura cu Boc, spre linistirea natiei : « Nu am motive sa-mi schimb partenerul ! »
Avind in vedere ca presedintele Romaniei nu poate schimba din functie nici premierul, nici seful vreunui partid politic, oricare ar fi el, spuneti si voi : ce mai ramine ?

5 comentarii:

Nicolae Nicu spunea...

Sincer să fiu, avînd în vedere că, după cum declară, nu are motive să-şi schimbe partenerul, nu mi se pare ilogic a presupune că, de fapt, face reclamă la prezervative!

Augustin Radescu spunea...

Nicule, cind ai un partener stabil, mi se pare firesc sa renunti (dracului) la prezervativ. Asadar, ipoteza ta nu mi se pare chiar robusta. Dar, mai stii?!

Augustin Radescu spunea...

Renata, regret dar comentariul tau nu mi se pare publicabil. Te astept cu forme atenuate :)

Nicolae Nicu spunea...

Acu', Dumnezeu să mă ierte, dar, sincer să fiu, cred că ai totală dreptate numai cînd "partenerul" e, de fapt, parteneră! Altfel, n-aş îndrăzni să presupun...

Augustin Radescu spunea...

Nicule, eu fiind un pic mai traditionalist, mai neintrat in Europa (cu atit mai putin cu spatele) analiza unor aspecte atit de ... dosnice ma depaseste complet. Si unde nu stiu, nu ma bag.
Daca ar face la fel si guvernantii nostri, am mai avea o sansa!

Trimiteți un comentariu