Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

miercuri, 25 august 2010

Drept la replica

In urma postarii textului meu, intitulat „A doua scufundare a flotei”, am primit pe adresa de mail demama.augustine.demama@yahoo.com urmatorul mesaj, pe care il public in virtutea dreptului la replica:

„Domnu Radescu,

Citesc deseori cu placere textele dumitale, uneori chiar imi place de mor. Si-atunci, le mai citesc de vreo citeva ori, ca io toata viata mea asa am fost: mi-a placut sa citesc si sa invat. De la scoala vietii, ca ailanta n-am avut noroc ca s-o fac, cu totu ca eram cit pe-aci (nu „cit pe ce”, cum zic majoritatea comentatorilor sportivi, care se iau ca oile unu dupa altu, in loc sa faca un mic efort si sa deschida DEX-ul, sa vaza cum e bine ) sa iau si bacaloriatul.

Nu mai zic ce placere am simtit cind m-am vazut si personaj aproape principal, in scrierile dumitale. Eram fleasca, ce mai … Ca-mi si venea s-o chem pe Vasileasca, o stii, aia de la 2, sa vina pe la mine sa-i arat cum se da Mimi, MADAM Mimi, pe internet, pe blogu lu barbosu de la 10. Cum ar veni adica, Mimi 2.0. Doar asa, s-o vad cum se vestejeste! Ca e o increzuta, si ea si fufa aia de la 4, a lu Popa, de nu-i ajungi cu prajina la nas, da’ ea proasta facuta ghemotoc. Adica cu draci! Amindoua, cum aud ca e una mai cu mot ca ele, cum s-ar sinucide, in direct, la DDT ala, de vrea sa iasa si el un pic presedinte, sa dea cu euroii in romani! 

Vezi bine ca le maninca pizma pe-amindoua, si las’ sa le roaza!

„Da’ cu ce lipici te dai, madam Mimi - zice pupaza -, de-ti pupa toti mina, din vorbe, ca mie, sa fie el al dracu’ daca mi-o zice unu’ altceva dacit buna ziua! Care se mai oboseste sa-mi zica ceva…”

„Pai ma dau, madam Vasileasco, - ii zic- ca io tin pasu’ cu ei: intru pe bloage si-i citesc, si bag la cap. Si omu’ care tine pasul si baga la cap, se vede dupe ochi, asculta la mine!”- ii raspund eu. Si-o vad cu ochii cum se ofileste! Si de ce se ofileste ea, de-aia infloresc io. Ca, am uitat sa va spui, io tocmai am atins virsta maturitatii. De-a doua oara. Prima oara nu mi-a fost deloc usor dar, stiti cum e: prima data e un pic mai greu, pina te inveti cum devine. Si-asa cum sint eu, matura, nu ma dau pe cinci pustoaice de-astea, de-si zic EMO. Or fi emotive, ce stiu eu?

Salutari si lu doamna Renata, care imi place de ea de nu mai pot. Ca si ea, cind le zice, parca-ti picura balsam pe rana. Nu, nu de-ala de rufe! Si daca poa sa-mi zica si mie unde-i farmacia ei, as veni si io dupa niste lubrifiant de-ala, ca mi-ar trebui si mie. Nu de altceva, da’ pe mine ma deranjeaza scirtiitul, ca nu pot sa ma concentrez si sa fiu atenta.

Asa ca, domn Augustine, adica vecine, ce s-o mai ocolesc, toate bune si frumoase! Intrebarea e: imi acordezi si mie un drept la replica?”

Da, madam Mimi, ti-l acordez cu placere!

3 comentarii:

renata spunea...

I-am răspuns doamnei MIMI la mine pe blog. :))

Anonim spunea...

Superb!
Multumesc Augustin!
Felicitari doamna Mimi! :D

Augustin Radescu spunea...

Theodora, iti multumim din suflet, si eu si madam Mimi. Tine aproape, balul abia a inceput!

Trimiteți un comentariu