Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

duminică, 29 august 2010

Constringeri, constringeri (II)

Uite ca m-am intors ! E drept ca m-am mai luat si cu alte trebi, ca precis stii cum e!

Si cum ziceam, cu principiul Lu Chatelier, ideea nu e ca sa nu-l constringi, ci sa-l constringi asa tacticos, ca fraieru nici sa nu-si dea seama. Aia de s-au prins la smecheria asta au ajuns, toti, politicieni. Si cam asta ni s-a intimplat noua, din ‘XC incoa !

Astia de-acu, in schimb, ori nu stiu smecheria, ori nu le mai pasa ; poate au ajuns la concluzia ca sint eterneli ! Da le ese pe nas, asculta ce-ti spui io !

De Negrescu de la II-ul dumitale, ce sa zic, m-am lamurit. Insemneaza  ca mai tare ma pricep io ca el. Si io chiar ma pricep, n-o lua de gluma. Cum mai ziceam, tare mult mi-a placut sa invat. Si m-am uitat la unu, m-am uitat la altu, de ziceau astia ca vreau sa-i iau acasa. Da io nu, doar dupa furat. Ca meseria nu se-nvata, se fura, intreaba pe cine vrei. Asa ca, daca e sa schimb un intrerupator, o priza, sa repar o broasca, alea alea, n-am nevoie sa chem meseriasul.Am in casa la scule, care nu le mai stiu numarul. Daca iti spun ca am si chee de XIV, poate n-o sa crezi !

Ei, mai chem io cite un meserias, asa, ca vreau io, din cind in cind. Mai stam la o cafea, la o vorba ... Ca nici singuratatea asta nu e buna asa, exagerat. Da altfel, n-am nevoie. Meseriasul sint io !

Cit despre Vasileasca, ce sa zic, are o singura ocupatie : tricoteaza. Da nu stiu cum face, ca tot ii fug ochii ! Si-i place, a dracu, modelu ala : unu pe fata, unu pe dos.

Pina cind s-o prinde barbat’su si i-o aplica o mama de tricotaj, da numa pe dos, de-o sa doarma fo II saptamini doar pe burta !

Acestea ziind fise, s-auzim numa de bine, doamna Renata

                                                                                    Cu multa simpatie, Mimi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu