Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

joi, 17 iunie 2010

O analiza fizico-chimica ...

Am tot citit, pe diferite bloguri, despre asa-zisa "lista a rusinii"! Care rusine, dom'le, ca m-apuca nervii? - mi-am zis. Asta-i manipulare curata! Adica vreti sa-mi spuneti mie ca, de exemplu, Elena Udrea, vazindu-se pe o asemenea lista, se va rusina? De cine, de mine? De Boc?

Sau, poate Berceanu? Sau Hoara? 

A vorbi despre rusine la astia e ca si cum ai vorbi despre asumarea raspunderii de catre Boc si guvernul care pe nedrept poarta acest nume, lucrind sub acoperire. Care raspundere?

Iata de ce, pentru a pune lucrurile la punct, ar trebui facut un studiu de caz, luind in obiectiv parlamentarul mediu din arcul puterii. Sigur, de la caz la caz, pot aparea usoare variatii ale parametrilor studiati, dar fara dispersii substantiale fata de rezultatele finale, pe care le estimez mai jos:

 

Analiza fizica:

- conturi bancare......................40%

- proprietati imobiliare ............50%

- alte proprietati si bunuri .......10%

- bun-simt ...............................lipsa

- educatie ............................... lipsa

- cultura ..................................urme

 

Analiza chimica:

- rapacitate ............................ 25%

- arivism ...............................  25%

- lacomie + cinism ................ 25%

- tupeu + demagogie ............. 25%

- scrupule .............................  lipsa

- cinste .................................. lipsa

- rusine .................................. lipsa

8 comentarii:

Vania spunea...

Poate că, totuşi, ei sunt mai sensibili decât par. Pe domnul boureanu, de exemplu, l-am văzut plângând la petrecere...

Augustin Radescu spunea...

Vania, daca era o petrecere de-aia, cu DAR, poate ca plingea dupa bani ...

renata spunea...

Aiurea! Bouleanu e fleac!
Mie mi-a plăcut Udrea, când a plîns pe muzică de nai.
Cel mai simţitor tot marinarul rămâne. A scris o ficţiune oarecum versificată despre mă-sa moartă şi a plâns ca şi cum era adevărat. Cam ca la îmbolnăvirea lui Stolojan.

Augustin Radescu spunea...

Am convingerea sincera ca marinarul ar fi putut face o cariera de mare succes in teatru. Vi-l imaginati, de exemplu, in Iago? In Mefisto?
Cit s-ar fi bucurat acum Romania, sa aiba un asemenea actor! Adica, sa N-aiba asemenea presedinte ...

Augustin Radescu spunea...

Renato, atentie la ortografia corecta (nu cumva tocmai am comis un pleonasm?)! Nu "muzica de nai", ci "muzica de n-ai"!

renata spunea...

Nu e pleonasm. E altceva. Când nu pui cratima corect, e tâmpenie. Mi-o asum!

Augustin Radescu spunea...

Renato, daca orthos inseamna corect, "ortografie corecta" poate insemna un pleonasm.Macar uneori, nu?

Augustin Radescu spunea...

Cu pleonasmul cred ca ne-am inteles. In schimb cu cratima, ma tem ca INCA nu. De fapt a fost o gluma, nu foarte fericita, de-a mea. Probabil chiar ar trebui sa-mi cer scuze ...

Trimiteți un comentariu