Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

sâmbătă, 17 iunie 2017

(re)Numitul Klaun Weber asteapta si cere...

.. caci fix pentru asta l-au votat unii, (care-or fi fost aia) si pentru asta il platim (de data asta TOTI): ca sa astepte si sa ceara!
Ultima declaratie a augustei personulitati cere .. sa inceteze criza. Ceva timp in urma, intr-o alta declaratie de presa, dar la fel de inepta, zicea ca ASTEAPTA sa se termine criza si APOI se va pronunta!
Mai prin ianuarie, tot anul asta, cind cu ordonanta 13, daca nu gresesc, acelasi mare ginditor se spala pe miini ca Pontius Pilatus (cu care mai are si alte asemanari!!): "Cine a declansat criza, acela s-o rezolve!"
Pai, bre, Krause, asa stie si mutu', bre! Ca daca-ti spun ca esti prost, te superi! Asa ca n-o fac!
Cauta, bre, in fisa p ostului (Doamne, ce greseala era sa fac!!)! Vezi ca sint pe-acolo niste cuvinte bizare, cum ar fi mediator, factor de echilibru, alea-alea! Nu intelegi, intreaba, ca nimeni nu s-a nascut destept, asa ca mai ai timp, esti destul de tinar. Ti se iarta, ca popor fraier si mototol ca asta nu mai gasesti!

Un comentariu:

alenna alison spunea...

Mă simt atât de binecuvântată din nou în căsnicia mea după ce doctorul ODUMODU mi-a adus soțul care sa separat de mine pentru un an bun. Am ALENNA după numele din ROMÂNIA. Chiar dacă am guri peste tot corpul meu, nu va fi suficient să-i mulțumesc doctorului ODUMODU pentru ajutorul său asupra vieții mele. Soțul meu sa separat cu mine de un an și am fost în dureri și agonie fără el. Deci, am căutat ajutor peste tot, dar nimic nu a funcționat până când am vrut să spun doctorul ODUMODU. Mi-am explicat situația și mi-a promis că soțul meu se va întoarce la mine în 48 de ore, până când inima mea încă mai bate pentru el. Am crezut în el și mi-a pregătit un soț. I-am sunat pe soțul meu exact când doctorul ODUMODU saicompelld. El a pledat și a spus că are nevoie de mine înapoi și acum trăim fericit din nou pentru ultimele 9 guri. Toți cei de acolo care citesc articolul meu care are nevoie de ajutor ar trebui să-l contacteze ... Emil: drodumodusolutions@gmail.com

Trimiteți un comentariu