Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

duminică, 10 aprilie 2011

Atentie : se pregateste Legea Ilustratiei !

Se vorbeste prin tirg ca guvernul va promova, prin asumarea iresponsabilitatii sale, urmatorul text de lege :
Legea Ilustratiei
Articol unic :
Persoanele care au facut sau fac parte din structurile de putere si din aparatul regimului Basescu nu se vor mai da duse, cu niciun chip, din nicio functie sau demnitate publica, pentru o perioada de minim 25 ani de la intrarea in vigoare a Legii.
De la prevederile prezentei legi se excepteaza acele persoane care vor iesi pe cale naturala din sistem si cele care, din motive obiective, nu vor mai corespunde cerintelor sau vor deveni indezirabile conducerii superioare de partid (Min.Dez.)si de stat (Cotr), caz in care vor fi inlocuite cu persoane provenind din aceleasi structuri.
Nu fac obiectul prezentei legi intervertirile cauzate de aplicarea periodica a principiului rotatiei cadrelor.

4 comentarii:

Matilda spunea...

Doamne fereşte ! Ăsta e coşmar, sau ce ?
Deşi nu m-ar mira ca ei chiar s-o găndească, socotind că merită...

Augustin Radescu spunea...

Matilda, este modul meu de a atrage atentia ca astia nu se vor da inapoi de la NIMIC, pentru a-si conserva puterea, este semnalul meu ca trebuie sa ne asteptam la cele mai neortodoxe reactii si manevre din partea lor. Spre surprinderea mea, am vazut oameni deosebit de inteligenti care inca mai conteaza pe un comportament logic, in limitele normalului. Cineva, un om pe care il stimez in mod deosebit, isi incheia un rationament stralucit cu un fiasco lamentabil: "In aceste conditii, Basescu va fi nevoit ..."
Eu sustin ca in privinta lui Basescu (si a ciracilor lui), singura regula valida este NICIO REGULA!

renata spunea...

Augustine,
mă bucur că suntem doi. Care ştim că ăştia vizează Eternitatea.
Până şi Asimov a scris o minunată poveste intitulată "Sfârşitul Eternităţii". Dar nu era decât un amărât de S.F.

nicole spunea...

Augustin, exista riscul ca pedeleprele sa "fure" ideea :)))
da, si eu cred a bashistii nu au limite in nemernicia lor.

Trimiteți un comentariu