Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

luni, 31 ianuarie 2011

Ăsta ia de la Basescu!

Am vazut aseara un catel mai special. Spun catel fiindca, desi are 5 ani, e tare mititel! Trebuie sa va spun, inainte de orice, ca mie nu-mi plac cateii. Dar absolut deloc! In schimb, iubesc ciinii! La nebunie!

Asta de care va vorbesc avea niste hobby-uri mai speciale: sauna si piscina! De cum l-am vazut, mi-am soptit in barba: asta e singurul catel din Romania care ia de la Basescu! Dupa citeva clipe, aveam sa aflu si cum il cheama: micul Boc! Asadar, intuitia mea functionase perfect.

De ce "micul Boc"? Simplu: fiindca era mai mic decit ... Boc. De ce Boc? Ei, aici lucrurile sint mai complicate. Sigur, adevarul adevarat nu-l stie decit stapina lui. Poate i-a zis Boc vazind ca ia de la Basescu. Sau poate, bietul catel, aflind ca a fost botezat cu numele INCA premierului, s-a decis sa intre pe deplin in pielea personajului.

Din aceasta dilema, nu putem iesi. Am zis!

P.S. Desi bazata pe unele fapte reale, aceasta postare nu este decit un nenorocit de pamflet si trebuie privita ca atare. Rusine, Dinu Patriciu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu