Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

vineri, 29 octombrie 2010

In fata steagului!

A.S. (Un fel de cheia sol!) 
Am scris rindurile astea la intoarcerea de la mitingul din 27. Acum probabil nu le-as mai putea scrie. Au insa, si ele, dreptul la viata, asa ca ... iata-le! De ce abia acum, veti afla intr-una dintre  postarile viitoare!
In anii copilariei, cartile lui Jules Verne mi-au stat la capatii. Una dintre ele, „In fata steagului!”, desi nu printre cele mai citite ale marelui vizionar, m-a impresionat puternic. E vorba acolo de un savant francez, aproape nebun, care pune in slujba unor pirati descoperirea sa epocala, o arma infailibila. Cind un convoi de nave de razboi ii ataca pe pirati, savantul distruge cu arma sa, unul cite unul, pe atacatori. Numai ca vine rindul unei nave FRANCEZE sa atace. La catargul ei se inalta incet flamura rosu-alb-albastra, o toba rapaie si o goarna suna onorul la drapel. Savantul, nebun si genial dar, inainte de toate, francez, recunoaste sunetul goarnei si culorile sfinte. Mina ii tremura, ochii ii inoata in lacrimi si gestul ucigas se fringe. Incapabil sa loveasca o particica din tara sa, alege sa se autodistruga, impreuna cu piratii.
O sa va intrebati ce m-a apucat. E simplu!
De multe zile incoace, exact asta ne povestesc liderii opozitiei: ca in ultimul ceas, in ultima clipa, se vor gasi, printre PDL-isti unii care se vor ridica macar la nivelul fostului demnitar comunist  Tudor Postelnicu si vor recunoaste, macar in forul lor interior, acelasi lucru. Si nu doar atit, dar vor si actiona in consecinta. Ti-ai gasit!
Sigur, am fost naivi. Am fost prea visatori. Nu-i nimic, noua ne trece! Lor …
 P.S. O sa revin si cu citeva poze de la miting, facute doar la sugestia - telefonica - a Theodorei.

5 comentarii:

renata spunea...

Excepţională postare!
Probabil că, în introducere, e una dintre cele mai frumoase recenzii dăruite lui J.V.
Poate că m-a luat valul, dar am impresia şi că este una dintre cele mai crude şi lucide analize a întâmplării din 27.10.2010.
Dacă ar fi după mine, Augustine, te-aş clona până la 20 milioane de exemplare.
Dar nu ştiu s-o fac!
Aşa că rămâi cum eşti: UN Augustin.
Şi lumea noastră îşi urmează cursul. Ăla trist.

Augustin Radescu spunea...

Multumesc, doamna, pentru vorbele frumoase, poate chiar prea frumoase. Insa ideea cu clonarea nu e buna: ar trebui ca Romania sa aibe blocuri cu DOAR etajul zece, eventual si parter! Ori, asta cred ca e destul de dificil, si foarte nerentabil, dpdv locativ. Nu?

Anonim spunea...

23 milioane ca sa ma avem si de rezerva.
Glumesc dar nu prea imi arde de gluma.
Imi pare rau ca nu ne-am intalnit dar la urma urmei traim in acelasi oras asa ca ar trebui sa nu ne fie prea greu.
Sa ne intalnim cel putin noi dumneavoastra doamna Reanata si cu mine .. si oricine credeti dumneavoastra ca merita.

Augustin Radescu spunea...

Theodora, fara indoiala va fi. Sper, cit mai curind!

renata spunea...

Theo, nu-mi mai zice "doamnă"! Nu te lua după Augustin! El îmi zice aşa fiindcă s-a luat după "doamna Mimi".
Cum adică, să ne întâlnim cu cine crede Augustin că merită? :)

Trimiteți un comentariu