Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

marți, 20 iulie 2010

Ce ti-e si cu tehnica asta aitii!

Sincer sa fiu, pina sa-mi fac blog, n-as fi crezut. Dar am vazut cu ochii mei! Sa va explic:

Cu minutele-astea doua, mi-am facut o bloaga noua. Unii, invidiosi, mi-au zis ca ei si-au facut o bloaga zece! Mare brinza, ce mi-e noua, ce mi-e zece! Cinste lor, eu nu tin la de-astea. Dar sa nu divaghez. Cind eram aproape gata, ce credeti ca-mi zice interactivu’? „Type your password!” O sa rideti, dar asta m-a pus in mare incurcatura! Ce parola sa pun eu, sa n-o uit niciodata? Ce sa fie, ce sa fie? Sa pun „mama”, m-am gindit. Ca mama nu ti-o uiti niciodata. N-ai cum! Si chiar dac-ai vrea, au grija altii sa-ti aminteasca zilnic de ea. In fel si chip.

Fraiere” – mi-am zis tot eu, nimeni nu-si uita mama. Daca toti blogerii (de ce-as scrie cu doi de g?) o sa puna parola „mama”? Nu e bine! Sa fie altcineva al carui nume sa-l port tot timpul in minte! Dar cine? Cine?

Si, dupa citeva clipe, m-am luminat. Stiu! –am tipat!

Aproape instantaneu, madam Mimi, de la noua (nu de la spital!) imi bate in calorifer. Asa e ea, saritoare, vrea sa-mi arate ca-i pasa! Chit ca eu nu vreau sa-mi arate nimic. Dar iarasi divaghez. 

Fericit c-am gasit, tastez cu migala si infinita atentie: emilboc !!

Ce-a urmat, poate n-o sa credeti! A naibii, dom'le, tehnica asta aitii! Se pare ca stie tot. Cica:

„password too short!”

-Cum, dom'le, "too short"? Chiar si pe virfuri?- intreb eu, pe cale sa ma infurii.

-CHIAR! - aud o voce guturala, din strafundul boxelor.

Incredibil, dom’le, ce progrese au facut astia! Da' si noi: nu puteam sa gasim unul, mai ... superlong? Chiar daca nu era mai destept, dar macar la imagine ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare!

madalina ionescu spunea...

:)))

renata spunea...

Bun, bun, bun de tot! :))
Abia acum te-am citit.
Râd cumplit! (şi mi-e cald enorm!!!)

Kukubau spunea...

HiHiHiiiiiiiiiiii !!!.... Tare, dragule, SINCER mi-a placut !.... OL ZA BIEST, cum "zice" lumea colorata din zona .... zoster pe unde vietzuiesc....

Trimiteți un comentariu